Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις

Συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις

1. Τι προγράμματα μπορώ να τρέξω ;

Oτιδήποτε θέλω εκτός από Dos.

2. Ποιος κάνει backup τα αρχεία μου ;

Το σύστημα έχει αυτoματοποιημένο ημερήσιο backup αρχειακό που μπορείτε να βρείτε συμπιεσμένο στον φάκελο C:\Users\Administrator\documents -> data και να το κατεβάσετε στον H/Y σας ή να το κάνετε restore.

3. Χρειάζομαι άλλον server στο γραφείο μου για να δουλέψω;

Όχι, δε χρειάζεστε τίποτα παραπάνω από έναν Η/Υ ή φορητό και internet

4. Μπορώ από παλιό Η/Υ ή παλιά windows να δουλέψω και να εκτελέσω πχ το PBS ;

Ναι, μπορείτε να δουλέψετε από windows 98 και άνω με την ίδια ακριβώς ταχύτητα, διότι δε χρησιμοποιείτε την υπολογιστική ισχύ του Η/Υ σας αλλά του εικονικού σας server.

5. Δηλαδή δεν χρειάζεται να αγοράσω γρήγορους Η/Υ ή να κάνω αναβάθμιση και συντήρηση ;

Όχι δεν χρειάζεται καμία συντήρηση και αναβάθμιση στον χώρο σας όλα είναι αυτοματοποιημένο στον εικονικό server.

6. Από τους Ιούς ποιος με προστατεύει;

Υπάρχει κεντρικό antivirus τελευταίας γενιάς το οποίο λειτουργεί αυτοματοποιημένα για την καλύτερη προστασίας σας.

7. Σε τι ταχύτητες δουλεύω;

100Μbit συμμετρική που σημαίνει ότι κατεβάζετε/ανεβάζετε μέχρι 10ΜΒ το δευτερόλεπτο, συγκριτικά στην Ελλάδα η ποιο γρήγορη σύνδεση είναι 24Mbit μόνο στο download και 2Mbit στο upload (adsl).

8. Τι γραμμή internet πρέπει νά έχω για να δουλέψω;

Απαιτείται από 2Μbit dsl και άνω. Όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερα βέβαια. Ενδεικτικά ένα γραφείο με 4 χρήστες online δουλεύουν άνετα με 6-8Mbit. (ταυτόχρονοι χρήστες). Επίσης για έναν χρήστη δουλεύει και μέσω 3G.

9. Πώς συνδέομαι στον εικονικό μου server;

Δεν χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα ή εγκατάσταση, χρησιμοποιώ των Windows την απομακρυσμένη επιφάνεια (mstsc.exe από το run/εκτέλεση) και πληκτρολογώ το όνομα του εικονικού μου server πχ vm111.cloud.accessit.gr.Κάνω login με username και password και είμαι έτοιμος να δουλέψω.

10. Πώς εκτυπώνω και τι εκτυπωτές έχω;

Αυτόματα ό,τι εκτυπωτές έχετε τοπικά εγκατεστμένους και λειτουργικους στον Η/Υ σας εμφανίζονται και  εικονικά διαθέσιμοι, οπότε μπορείτε απευθείας να δώσετε εκτύπωση. Επίσης, μπορείτε να κάνετε και pdf εκτύπωση ηλεκτρονικά και όχι σε χαρτί. Εάν κάποιος εκτυπωτής δεν υπάρχει στην λίστα του εικονικού σας server τον εγκαθιστούμε αυτόματα.

11. Τι αυτονομία - διαθεσιμότητα έχω και τι λειτουργία;

24 ώρες την ημέρα 7 ημέρες την εβδομάδα 365 μέρες τον χρόνο. Για λόγους Service πιθανόν να υπάρχει downtime 2-3 ώρες τον χρόνο (περίπου).

 

12. Μπορώ αργότερα να επεκτείνω τον εικονικό μου server σε χώρο ή και ισχύ;

Ανα πάσα στιγμή μπορείτε να αυξήσετε χώρο δεδομένων και μνήμη καθώς και υπολογιστική ισχύ.

13. Μπορώ να έχω πρόγραμμα office ή άλλη εφαρμογή γραφείου

Μπορείτε να εγκαταστήσετε οποιαδήποτε εφαρμογή γραφείου ή να ζητήσετε από εμάς την ενοικίασή της .

14. Μπορώ να βλέπω video ή να κάνω αναπαραγωγή μουσικής και επεξεργασία εικόνας;

Όχι δεν υποστηρίζεται τίποτα από αυτά.

15. Ποιος έχει πρόσβαση στον εικονικό μου server;

Οι χρήστες που μας έχετε δηλώσει και ο διαχειριστής του συστήματος τον οποίο έχετε τους κωδικούς και ανά πάσα στιγμή μπορείτε να τους αλλάξετε. Προσοχή όμως να μη χαθούν οι κωδικοί.

16. Τι γίνεται αν χαλάσει ο εικονικός μου server;

Δεν γίνεται να χαλάσει διότι είναι εικονικός. Εάν όμως πάθει κάτι το software τα δεδομένα σας είναι ασφαλή σε ξεχωριστό αποθηκευτικό χώρο. Αυτόματα λοιπόν θα ανέβει ένα αντίγραφο του εικονικού σας server με τα δεδομένα σας άμεσα.

17. Τι υποστήριξη έχω;

24 ώρη μέσω του portal https://portal.accessit.gr ανοίγοντας κάποιο αίτημα υποστήριξης και τηλεφωνική 08:00-1900 στο 2155400600 καθημερινά.

18. Πώς πληρώνω τον εικονικό μου server;

Η πληρωμή είναι τύπου συνδρομητική και σε μηνιαία βάση. Ενημερώνεστε αυτόματα με mail προ λήξεως από το σύστημα διαχείρισης που έχετε κάνει εγγραφή (https://portal.accessit.gr) και πληρώνετε σε τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας ή online. Επίσης, δίδεται η δυνατότητα να προπληρώσετε 2 και παραπάνω μήνες κατ’ επιλογήν σας.

19. Πώς κάνω τις απαραίτητες ενέργειες για να αποκτήσω έναν εικονικό server;

Κάνετε απλά εγγραφή στο https://portal.accessit.gr και ανοίγετε ένα αίτημα για νέο εικονικό server ή τηλεφωνείτε στα τηλέφωνα της εταιρείας. Οι τεχνικοί μας αναλαμβάνουν όλες τις απαραίτητες εργασίες.

 

 

  • 4 Χρήστες βοηθήθηκαν
Σας βοήθησε αυτή η απάντηση;

Σχετικά άρθρα

Περιθώρια εκτύπωσης κομμένα μέσω RDP

κατά την σύνδεση με RDP και την προσπάθεια εκτύπωσης σε redirected εκτυπωτή κόβωνται τα περιθώρια...

Internet explorer Enhanced security - Απενεργοποίηση

Για να απενεργοποιήσουμε/ενεργοποιήσουμε την  Enhanced Security Configuration για τους users στον...

Χρήση της υπηρεσίας μέσω Apple Iphone & Ipad

Υποστηρίζεται η πλήρη χρήση της υπηρεσίας Cloud μέσα από αποιαδήποτε φορητή συσκευή Apple. Όπως...

Χρήση της υπηρεσίας μέσω Android λειτουργικού

Υποστηρίζεται η πλήρης χρήση της υπηρεσίας Cloud μέσα από αποιαδήποτε φορητή συσκευή, tablet ή...

Προτεινόμενες ρυθμίσεις Προβολής Απομακρυσμένης Επιφάνειας (RDP)

Χρησιμοποιώντας την απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας (mstsc.exe) προτείνονται οι εξής ρυθμίσεις...