Χρήσιμες οδηγίες

Χρήσιμες οδηγίες

Κάνοντας εγγραφή στο αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης πελατών έχετε τις εξής υπηρεσίες και πληροφορίες :

Αρχική σελίδα

 

Αριστερά πάνω εμφανίζονται τα στοιχεία του λογαριασμού σας (πληροφορίες λογαριασμού).

Δεξιά πάνω περιληπτικές επιλογές (περίληψη λογαριασμού).

Στο κάτω μέρος ανοιχτά αιτήματα υποστήριξης και εκκρεμή προτιμολόγια

 

Α. Μενού «Γεια σας, όνομα»

1. Αλλαγή κωδικού πρόσβασης ή και στοιχείων

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κωδικό επιλέγετε από το μενού Αλλαγή κωδικού . Εάν επιθυμείτε αλλαγή των στοιχείων σας επιλέγετε Επεξεργασία στοιχείων λογαριασμού. ΠΡΟΣΟΧΗ Σημείωση «Τα στοιχεία σας αποτελούν και τα φορολογικά στοιχεία τιμολόγησης»

2. Προσθήκη δευτερευόντων χρηστών στον λογαριασμό σας.

Από την επιλογή Επαφές/υπολογαριασμοί μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε άλλους χρήστες που θέλετε να έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό σας. Αυτοί οι χρήστες είναι απλά υπό λογαριασμοί και μπορούν να κάνουν ότι εσείς τους εγκρίνετε ή απλά να παραλαμβάνουν μόνο email.

3. Προσθήκη χρηματικών πόρων

Πατώντας Προσθήκη χρηματικών πόρων μπορείτε αυτοματοποιημένα να προσθέσετε χρηματικούς πόρους online μέσω paypal ή πιστωτικής κάρτας. Επίσης δίνεται η δυνατότητα μέσω μεταφοράς σε τράπεζα offline και να περάσετε τον αριθμό αποδεικτικού της κατάθεσης στο πεδίο της συναλλαγής και αυτόματα θα πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό σας. Σημείωση «Η offline διαδικασία συνήθως παίρνει μία εργάσιμη ημέρα»

4. Emails που έχουν σταλθεί

Από την επιλογή αυτή έχετε την δυνατότητα να δείτε τα email που παραλάβατε από το σύστημά μας.

 

Β. Μενού Νέο αίτημα

Από το μενού Νέο αίιτημα μπορείτε να ανοίξετε αίτημα προς οποιοδήποτε τμήμα της εταιρείας μας και αρμόδιος συνεργάτης θα σας απαντήσει. Το τμήμα της τεχνικής υποστήριξης και το virtual servers είναι 24ώρα όλα τα άλλα 0900 – 1700 καθημερινά. Ανοίγοντας ένα αίτημα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία Θέμα, τμήμα, σχετικές υπηρεσίες, προτεραιότητα, μήνυμα (περιγραφή αιτήματος) προεραιτικά τηλέφωνο και εάν θέλετε μπορείτε να επισυνάψετε και αρχείο. Πατώντας αποστολή το αίτημα γίνεται αυτόματα κοινοποίηση στο αρμόδιο τμήμα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ «οι απαντήσεις των αιτημάτων σας έρχονται και στο email σας για διευκόλυνση»

 

Γ. Μενού Υποστήριξη

 

1. Αιτήματα

Για την ανάκτηση κάποιου αιτήματος πατάτε την επιλογή αυτή και μπορείτε να δείτε το ιστορικό των αιτημάτων σας.

 

2. Βάση συχνών ερωτήσεων

Πατώντας την επιλογή Βάση συχνών ερωτήσεων και την κατάλληλη κατηγορία έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε να διαβάσετε χρήσιμα άρθρα από την γνωσιακή μας βάση πληροφοριών για συνήθη προβλήματα και την επίλυση τους.

3. Downloads

Πατώντας την επιλογή αυτή έχετε την δυνατότητα να κατεβάσετε διάφορα αρχεία & εφαρμογές.

Δ. Μενού Χρέωση

 

1. Προτιμολόγια

Έχετε την δυνατότητα να δείτε όλα τα προτιμολόγια τα οποία έχουν δημιουργηθεί για εσάς και τις λεπτομέρειες του καθενός.

 

2. Προσφορές

Έχετε την δυνατότητα να δείτε όλες τις προσφορές που εκκρεμούν οι οποίες έχουν δημιουργηθεί για εσάς και τις λεπτομέρειες της κάθε μίας.

3. Προσθήκη χρηματικών πόρων

Πατώντας αυτήν την επιλογή μπορείτε αυτοματοποιημένα να προσθέσετε χρηματικούς πόρους online μέσω paypal ή πιστωτικής κάρτας. Επίσης δίνεται η δυνατότητα μέσω μεταφοράς σε τράπεζα offline και να περάσετε τον αριθμό αποδεικτικού της κατάθεσης στο πεδίο της συναλλαγής και αυτόματα θα πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό σας. Σημείωση «Η offline διαδικασία συνήθως παίρνει μία εργάσιμη ημέρα»

 

Ε. Μενού Υπηρεσίες

 

1. Υπηρεσίες

Αυτή η επιλογή μου προβάλει τις ενεργές υπηρεσίες μου και τις λεπτομέρειες για την κάθε μία.

 

2. Παραγγελία νέας υπηρεσίας

Μπορείτε να παραγγείλετε μια νέα υπηρεσία ή προϊόν. Επιλέγετε κατηγορία και αντίστοιχα το προϊόν ή υπηρεσία που θέλετε. Δεξιά εμφανίζεται το καλάθι των αγορών σας με το συνολικό κόστος της κάθε υπηρεσίας.

 

3. Διαθέσιμες Επιπρόσθετες υπηρεσίες

Σε αυτήν την επιλογή μπορείτε να βρείτε τις επιπρόσθετες υπηρεσίες που τυχόν θέλετε να ενεργοποιήσετε βάσει των προϊόντων που έχετε.

  • 0 Χρήστες βοηθήθηκαν
Σας βοήθησε αυτή η απάντηση;