Χρήσιμες οδηγίες για το Portal Εκτύπωση

  • Portal, οδηγίες
  • 1

Χρήσιμες οδηγίες

Κάνοντας εγγραφή στο αυτοματοποιημένο σύστημα υποστήριξης πελατών έχετε τις εξής υπηρεσίες και πληροφορίες:

 

Αρχική σελίδα

 

Αριστερά εμφανίζονται τα στοιχεία του λογαριασμού σας (Πληροφορίες λογαριασμού).

Στο κέντρο εμφανίζονται περιληπτικά οι Υπηρεσίες, τα Domains, τα Αιτήματα και τα Τιμολόγιά σας.

 

Α. Μενού «Γεια σας, όνομα»

1. Αλλαγή κωδικού πρόσβασης ή και στοιχείων

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κωδικό επιλέγετε από το μενού Αλλαγή Password. Εάν επιθυμείτε αλλαγή των στοιχείων σας επιλέγετε Επεξεργασία στοιχείων λογαριασμού. ΠΡΟΣΟΧΗ «Τα στοιχεία σας αποτελούν και τα φορολογικά στοιχεία τιμολόγησης».

2. Προσθήκη δευτερευόντων χρηστών - επαφών στον λογαριασμό σας

Από την επιλογή Επαφές μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε άλλους χρήστες που θέλετε να έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό σας. Αυτοί οι χρήστες είναι απλά υπό λογαριασμοί και μπορούν να κάνουν ότι εσείς τους εγκρίνετε ή απλά να παραλαμβάνουν μόνο email.

3. Emails που έχουν σταλεί

Από την επιλογή Ιστορικό των Ε-mails έχετε τη δυνατότητα να δείτε τα email που παραλάβατε από το σύστημά μας.

 

 

Β. Μενού Νέο αίτημα

Από το μενού Νέο αίτημα μπορείτε να ανοίξετε αίτημα προς οποιοδήποτε τμήμα της εταιρείας μας και αρμόδιος συνεργάτης θα σας απαντήσει. Το τμήμα της Tεχνικής υποστήριξης και το virtual servers είναι 24ώρα όλα τα άλλα 09:00 – 17:00 καθημερινά. Ανοίγοντας ένα αίτημα θα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία Θέμα, τμήμα, σχετικές υπηρεσίες, προτεραιότητα, μήνυμα (περιγραφή αιτήματος) προαιρετικά τηλέφωνο και εάν θέλετε μπορείτε να επισυνάψετε και αρχείο. Πατώντας αποστολή το αίτημα γίνεται αυτόματα κοινοποίηση στο αρμόδιο τμήμα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: «Οι απαντήσεις των αιτημάτων σας έρχονται και στο email σας για διευκόλυνση»

 

 

 

Γ. Μενού Υποστήριξη

 

  1. Αιτήματα  - Για την ανάκτηση κάποιου αιτήματος πατάτε την επιλογή αυτή και μπορείτε να δείτε το ιστορικό των αιτημάτων σας.
  2. Ανακοινώσεις - Σε αυτό το σημείο εμφανίζονται όλες οι ανακοινώσεις της εταιρείας μας.
  3. Βάση συχνών ερωτήσεων - Πατώντας την επιλογή Βάση συχνών ερωτήσεων και την κατάλληλη κατηγορία έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε να διαβάσετε χρήσιμα άρθρα από τη γνωσιακή μας βάση πληροφοριών για συνήθη προβλήματα και την επίλυση τους.
  4. Downloads - Πατώντας την επιλογή αυτή έχετε τη δυνατότητα να κατεβάσετε διάφορα αρχεία & εφαρμογές.
  5. Κατάσταση δικτύου

 

Δ. Μενού Λογιστήριο

 

1. Τα παραστατικά μου

Έχετε τη δυνατότητα να δείτε όλα τα προτιμολόγια τα οποία έχουν δημιουργηθεί για εσάς και τις λεπτομέρειες του καθενός.

 

2. Οι Προσφορές μου

Έχετε τη δυνατότητα να δείτε όλες τις προσφορές που εκκρεμούν οι οποίες έχουν δημιουργηθεί για εσάς και τις λεπτομέρειες της κάθε μίας.

 

 

Ε. Μενού Υπηρεσίες

 

             1. Οι Υπηρεσίες μου

Αυτή η επιλογή μου προβάλει τις ενεργές υπηρεσίες μου και τις λεπτομέρειες για την κάθε μία.

 

2.Οι άδειες μου

 

3. Παραγγελία νέας υπηρεσίας

Μπορείτε να παραγγείλετε μια νέα υπηρεσία ή προϊόν. Επιλέγετε κατηγορία και αντίστοιχα το προϊόν ή υπηρεσία που θέλετε. Δεξιά εμφανίζεται το καλάθι των αγορών σας με το συνολικό κόστος της κάθε υπηρεσίας.

 

4. Διαθέσιμες Επιπρόσθετες υπηρεσίες

Σε αυτήν την επιλογή μπορείτε να βρείτε τις επιπρόσθετες υπηρεσίες που τυχόν θέλετε να ενεργοποιήσετε βάσει των προϊόντων που έχετε.


Σας βοήθησε αυτή η απάντηση;

« Πίσω