Τι είναι το Πιστοποιητικό SSL?
Τα Πιστοποιητικά SSL ενεργοποιούν την κρυπτογράφηση δεδομένων στο διαδίκτυο και επιτρέπουν την ασφαλή μετάδοση δεδομένων από έναν server σε ένα πρόγραμμα περιήγησης. Με το SSL, ο ιστότοπος σας μπορεί να χρησιμοποιήσει το πρωτόκολλο https και θα εμφανίσει ένα λουκέτο σε προγράμματα περιήγησης ιστού τελικών χρηστών για να δείξει ότι η σύνδεση είναι ασφαλής.
Γιατί χρειάζομαι Πιστοποιητικό SSL Certificate?
Τα πιστοποιητικά SSL αποτελούν ουσιαστικό μέρος του διαδικτύου. Δεν κρυπτογραφούν μόνο την επικοινωνία μεταξύ του υπολογιστή σας και του server όπου βρίσκεται ένας ιστότοπος, αλλά παρέχουν επίσης επαλήθευση ότι ένας ιστότοπος είναι αυτό που ισχυρίζεται ότι είναι.
Ποιοι είναι οι διάφοροι τύποι SSL?
Υπάρχουν 3 διαφορετικά επίπεδα στα οποία βασίζονται τα Πιστοποιητικά SSL.Τα Domain Validated (DV) , τα Organization Validated (OV) και τα Extended Validation (EV). Η μεγάλη διαφορά μεταξύ των τύπων πιστοποιητικών σχετίζεται με τις πληροφορίες που απαιτούνται και εγκρίνονται από την Αρχή Πιστοποίησης, την RapidSSL, την GeoTrust και τη Symantec για την έκδοση πιστοποιητικού. Τα υψηλότερα επίπεδα πιστοποιητικού απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και συχνά εμφανίζονται στη γραμμή περιήγησης. Το EV SSL για παράδειγμα μετατρέπει τη γραμμή του προγράμματος περιήγησης σε πράσινο χρώμα και εμφανίζει το όνομα του οργανισμού στους επισκέπτες για να δημιουργήσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.
Τι είναι ένα Wildcard Πιστοποιητικό SSL?
Ένα πιστοποιητικό SSL Wildcard παρέχει τις ίδιες δυνατότητες κρυπτογράφησης και ελέγχου ταυτότητας με άλλα πιστοποιητικά SSL, αλλά μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε απεριόριστο αριθμό υποτομέων ενός ιστότοπου. Ένα πιστοποιητικό SSL Wildcard υποστηρίζει τον ριζικό τομέα (example.com) καθώς και τους υποτομείς του. Μάθετε περισσότερα
Τι είναι ένα EV SSL Πιστοποιητικό?
Τα EV, ή τα Extended Validation, είναι η υψηλότερη κατηγορία SSL που είναι διαθέσιμη σήμερα και δίνει περισσότερη αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στον ιστότοπό σας σε σχέση με άλλα πιστοποιητικά SSL. Περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως η πράσινη γραμμή διευθύνσεων και η εμφάνιση του ονόματος της εταιρείας σας, που έχουν αποδειχθεί ότι ενισχύουν την εμπιστοσύνη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.